Referencie

Rok 2018

  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: aquapark Oravice
  • Stavebno- technický prieskum: Bratislava- Nové Mesto- Bratislava ÚNS, KRŽZ
  • Ekologické hodnotenie kameniva koľajového lôžka: ŽST, Trnovec nad Váhom- ŽST Tvrdošovce

Rok 2017

  • Hydrogeologické zhodnotenie vplyvu výstavby: Diaľnica D1 Lietavská Lúčka- Višňové- Dubná Skala
  • Inžinierskogeologický prieskum (geotechnický prieskum) podvalového podložia a ekologické hodnotenie koľajového lôžka: Rekonštrukcia ozubnice Štrba- Štrbské Pleso
  • Inžinierskogeologický prieskum: Stavebné úpravy cesty II/552 Košice- Veľké Kapušany- hranica UA
  • Geotechnický monitoring počas výstavby: ŽSR Modernizácia trate Púchov – Žilina, tunel Diel a Milochov
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum a stavebnotechnický prieskum pre stavbu: Kysucké múzeum – skanzen Vychylovka
  • Podrobný hydrogeologický prieskum: Rybníky Brčná – Sloviansky prameň II. A III. – vodárenský zdroj
  • Technické práce - dilatometrické skúšky, vodné tlakové skúšky, karotážne metódy merania vo vrtoch na stavbe: Rýchlostná cesta R2 Rožňava – Jabloňov nad Turňou

Rok 2016

  • Inžinierskogeologický, hydrogeologický a korózny prieskum pre stavbu: KR železničného mosta ( Zelený most) na trase Bratislava  Nové Mesto – Dunajská Streda
  • Hydrogeologický posudok: ŽST Zvolen, rekonštrukcia PB
  • Inžinierskogeologický prieskum: mosty Orava
  • Stavebno-technický prieskum pre posúdenie zaťažiteľnosti priepustov: ŽSR, Dostavba zriaďovacej stanice Žilina – Teplička
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: Zipline Malinô brdo
  • Riadenie stavieb: Projekt manažérska činnosť siete ČSMP Slovnaft
  • Inžinierska činnosť: ŽST, Zvolen rekonštrukcia PB
  • Doplnkový inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum pre stavbu: Diaľnica D1 Hubová - Ivachnová

Rok 2015

  • Podrobný inžinierskogeologický a geotechnický a ekologický prieskum: Technicko – hygienická údržba železničných koľajových vozidiel, Žilina, Humenné, Bratislava, Košice
  • Podrobný inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum: ŽSR. Terminály integrovanej osobnej prepravy Bratislava
  • Stavebný dozor pre tunel – geotechnik: Diaľnica D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka
  • Podrobný inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum: R2 Kriváň – Lovinobaňa
  • Podrobný Inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum:
    - Diaľnica D4 Bratislava, Jarovce - Ivanka sever
    - Diaľnica D4 Bratislava, Ivanka sever - Rača
    - Preložka cesty II/572 v predĺžení Galvaniho ulice
    - Preložka cesty II/572, diaľnica D4 - Most pri Bratislave

Rok 2014

  • Podrobný inžinierskogeologický a geotechnický a ekologický prieskum: Technicko – hygienická údržba železničných koľajových vozidiel, Zvolen, Nové Zámky
  • Inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum, geotechnický a korózny prieskum: ŽSR, Elektrifikácia trate Bánovce nad Ondavou - Humenné
  • Geotechnický monitoring počas výstavby: D1 Hubová – Ivachnová
  • Orientačný inžinierskogeologický prieskum: električková trať Dúbravsko – Karloveská radiála
  • Výkon činnosti geotechnika SD: D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka (tunel Ovčiarsko)
  • Stavebný dozor: ŽSR, Modernizácia trate Púchov Žilina pre rýchlosť do 160km/hod, II. Etapa: Považská Teplá – Žilina

Rok 2013

  • Ekologické hodnotenie koľajového kameniva traťových koľají: „ŽSR, Komplexná rekonštrukcia železničného zvršku a spodku koľaje č. 1 a2 v úseku Devínske Jazero – Zohor
  • Hydrogeologický monitoring: D1 Lietavská lúčky – Višňové – Dubná skala
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum, geotechnický prieskum podvalového podložia, ekologické hodnotenie kameniva, stavebnotechnický prieskum: ŽSR Uzol Žilina
  • Geotechnický prieskum podvalového podložia: Posúdenie možnosti zvýšenia nápravových tlakov na vlečke Slovnaft a.s.,
  • Orientačný inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum: Diaľnica D1 Turany – Hubová
  • Inžinierskogeologický prieskum: Štúdia realizovateľnosti R3 Zvolen - Šahy

Rok 2012

  • Inžinierska činnosť – stavebný dozor: „Cyklomost II. – realizácia premostenia rieky Morava, Devínska Nová Ves – Schlosshof“
  • Doplnkový inžinierskogeologický a hydrogeologický prieskum: „Modernizácia koridoru štátna hranica SR/ČR - Čadca – Krásno nad Kysucou (mimo)“
  • Ekologický a petrografický prieskum koľajového lôžka: inžinierskogeologický a geotechnický prieskum: ŽST Vrútky – Varín“
  • Inžinierskogeologický prieskum: „Most Hlohovec“
  • Stavebnotechnický prieskum: „Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. Časť Bosáková ulica – Janíkov dvor“
  • Vypracovanie porovnávacieho hydrogeologického posudku na zmenu režimu činnosti v ochrannom pásme vodného zdroja Veľké Bierovce

Rok 2011

  • Geotechnický prieskum podvalového podložia: „ŽSR, Modernizácia železničnej trate Krásno nad Kysucou – Čadca – štátna hranica SR/ČR“
  • Orientačný inžinierskogeologický prieskum: „ŽSR Modernizácia koridoru, štátna hranica ČR/SR – Čadca – Krásno nad Kysucou (mimo), železničná trať“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „Historická lesná úvraťová železnica v Novej Bystrici – Vychylovke, posúdenie stability ohrozených úsekov trate HLÚŽ v km 6,25“
  • Stavebnotechnický prieskum: “Modernizácia koridoru štátna hranica SR/ČR - Čadca – Krásno nad Kysucou (mimo)“

Rok 2010

  • Orientačný inžinierskogeologický prieskum: „Nižné Ružbachy – hlavné poľné cesty
  • Doplnkový inžinierskogeologický prieskum: „Modernizácia železničnej trate Púchov - Žilina na rýchlosť do 160 km/h. Prieskumné štôlne tunelov Diel a Milochov“
  • Inžinierska činnosť – stavebný dozor: „Rekonštrukcia ZŠ Valaliky“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „Nosný systém MHD Bratislava, prevádzkový úsek Janíkov Dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. časť Bosákova ulica – Janíkov dvor“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „II50 Trenčianske Mitice – zosuv v km 127,380-128,380“
  • Doplnkový inžinierskogeologický prieskum: „ŽSR Modernizácia trate Púchov – Žilina na rýchlosť do 160 km/h, II. etapa, úsek trate Považská Teplá – Žilina
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „Modernizácia železničnej trate Liptovský Mikuláš – Poprad na rýchlosť do 160 km/h. Úsek UČS X05 a X06“
  • Inžinierskogeologická štúdia: „MVE Liptovský Ján“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „Historická lesná úvraťová železnica v Novej Bystrici – Vychylovke, sanácia svahov po povodniach“

Rok 2009

  • Doplnkový inžinierskogeologický prieskum: „ŽSR – Modernizácia železničnej trate Nové Mesto nad Váhom – Púchov, zárubný múr v Púchove“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „ŽSR, Modernizácia trate Liptovský Mikuláš – Poprad na rýchlosť do 160 km/h. Úsek UČS X05 a X06“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „ŽSR, Modernizácia železničnej trate Liptovský Mikuláš – Poprad na rýchlosť do 160 km/h, úsek UČS X07“
  • Podrobný inžinierskogeologický prieskum: „ŽSR, Modernizácia železničnej trate Liptovský Mikuláš – Poprad na rýchlosť do 160 km/h, úsek UČS X04“
  • Stavebnotechnický prieskum: „Terminál intermodálnej prepravy Žilina“
  • Doplnkový inžinierskogeologický prieskum: „I/12, km 10,200 – 10,245 Skalité – odvodnenie a stabilizácia cestného telesa“
  • Posúdenie minerálneho tesnenia: „Skládka odpadov Dolné Vestenice“

Rok 2007-2008

  • Výkon autorského dozoru : „ ŽSR, Modernizácia trate Trnava - Nové Mesto nad Váhom, žkm 47,550-10,500, pre traťovú rýchlosť do 160 km/hod“
  • Inžinierska činnosť – zabezpečenie ÚR: „ŽSR, Modernizácia trate Púchov – Žilina, pre traťovú rýchlosť do 160 km/hod, I. etapa“
  • Inžinierska činnosť – zabezpečenie ÚR: „SOUTH CITY – Bratislava Petržalka, komunikácie a základná infraštruktúra“
  • Inžinierska činnosť – zabezpečenie ÚR: „SOUTH CITY – Bratislava Petržalka, Zóna C1 – Malopodlažná bytová výstavba“